Shit.

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge.
Det har hänt lite..
Min älskade make ska på arbetsintervju på måndag. I Strömstad.. Hur fränt e inte det.?
Han sökte jobbet som butikschef på ÖoB.
Det ska visst öppna i Strömstad. Skulle tro det är på Nordby..
Så vem vet, vi kanske blir Strömstadsbor.
Spännande är det iaf.
Men det är ju såklart blandade känslor inför detta. Trivs ju jättebra här o nu har vi ju underbara vänner här. I Strömstad är det ju bara jag som känner folk.
Är rädd att M inte ska trivas. Men han kan ju iofs prata för sig så det ska nog gå bra isåfall.
Han har ju mig o barnen..

Annars så är det inte så mycket som hänt.
Livet rullar på helt enkelt.
Nä nu ska jag ta o packa lite eftersom vi åker direkt efter M jobbat klart vid halv sju ikväll. Blir sent, men så är det när mannen måste jobba.

Ha det så bra nu vänner så ses vi i Strömstad.
Talas!!
Annika
2013-06-29 @ 16:44:14

Håller tummarna för han ska få jobbet, vill ju min son och du ska ha det bra. Känns lite jobbigt blir långt att resa för att hälsa på er. Men hoppas för er att allt blir till det bästa. Ta det nu lugnt på vägen upp idag, bättre komma sent än aldrig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jensas krypin..

Amor Vincit Omnia, Es Nos Cedamus Amori - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken!

RSS 2.0